Palaa kohteeseen Yhdistys

Jäsenlehti

Yhdistyksen jäsenlehteä julkaistiin ensin sähköisesti (pdf-lehti) ja vuodesta 2022 alkaen jäsen saa itse valita haluaako sähköisen vai paperisen jäsenlehden ja maksaa jäsenmaksun sen mukaan. Sähköiset lehdet ovat nykypäivää, mutta onhan se mukava käpertyä sohvalle peiton alle kissa sylissä lukemaan lehteä, vai mitä mieltä olette?

Jäsenlehteä on tarkoitus julkaista 4 numeroa vuodessa ja toivomme myös jäsenistön osallistuvan lehden tekoon lähettelemällä juttuja ja kuvia. Lehdet tulevat sisältämään kaikenlaista asiaa cornish rexeistä, yleensä kissoista ja kissamaailman tapahtumista. Toivomme paljon juttuja ja kuvia jäseniltä, jokaisella meistä on varmasti jotakin kerrottavaa! Vaikka kissaruno, kissavitsejä, tarinoita kissan hauskoista tavoista, kertomus pentueen kasvusta ja kehityksestä, kissan sairastama sairaus josta muidenkin olisi hyvä tietää, vauhdikas kissanäyttelyreissu tai ihan vaikka kuvia jaettavaksi muille jäsenille.

Aineisto lehteen toimitetaan osoitteeseen lehti@cornishrex.fi. Lehden päätoimittaja ja taittaja on Erika Aaltonen. Ole rohkeasti yhteydessä, jos vähänkin mietityttää olisiko juuri sinun kertomus, tarina, kuvakollaasi tai mikä vain mukava lisä lehteemme!

Suunnitellut julkaisuajankohdat

NumeroJulkaisuajankohtaAineisto viimeistään